Biegówki na Młocinach
Biegówki na Młocinach

Rezerwacja Młociny(!)

 Mamy do Ciebie wielką prośbę!!! - zanim klikniesz w formularz rezerwacyjny (link poniżej) przeczytaj bardzo uważnie i ze zrozumieniem wszystko ( tak, tak - WSZYSTKO! ;-) ) to, co jest poniżej oraz wszystkie komentarze do procesu rezerwacji zarówno na naszych stronach, jak i w mailach od nas. To bardzo ułatwia życie i nam i wam.



Godziny otwarcia na Młocinach (Żubrowa 15a):
"Z ulicy" i "na godziny" nieczynne (w sprawach wypożyczeń długoterminowych prosimy o telefon 882983139)


Godziny otwarcia na Ursynowie (Kazury 2b):
Nieczynne

Obowiązują u nas następujące zasady wypożyczania sprzętu:
- wewnątrz wypożyczalni będzie mogła przebywać na raz ograniczona ilośc osób;
- wewnątrz nie będzie można ani zakładać, ani zdejmować butów;
- pozostawianie u nas rzeczy (ubrań, plecaków, butów) będzie możliwe tylko w wyjątkowych przypadkach;
- wszystkie osoby, które przyjadą samochodem, będą zabierać wszystkie swoje rzeczy do samochodu;
- płatność z góry gotówką lub kartą.


-zakres numerów butów (numeracja europejska) - 27-50; nie podawaj rozmiaru buta w centymetrach!!!

-system rezerwacyjny sprawdza dostepność sprzętu on-line; jeżeli sprzętu miałoby nie być, czasami zaproponuje rozwiązania alternatywne (np. zmienione godziny wypożyczenia, o 1 większy numer buta);

-przy dużym obłożeniu wypożyczalni często jest tak, że sprzętu na cały dzień (weekend) nie ma, ale jest na 2-3 godziny - warto spróbować zarezerwować na krótszy okres;

-jeżeli rezerwujesz sprzęt dla kilku osób skorzystaj z okienka "ilość osób" w formularzu rezerwacyjnym zamiast robić dla każdej osoby oddzielną rezerwację;

-jeżeli nie znasz się na doborze sprzętu, pozostaw pola wyboru sprzętu z wartością "dobór automatyczny"; sprzęt zostanie dobrany automatycznie na podstawie wagi i wzrostu; ręczny wybór sprzętu jest dla ludzi, którzy się na tym znają i wiedzą, co wybierają!

-uważnie wpisuj swój adres mailowy i numer telefonu w formularzu; mailem i smsem wyślemy ci potwierdzenie rezerwacji;

-potwierdzenia mailem i smsem wysyłamy natychmiast; jeżeli nie dostałeś ani maila ani smsa w ciągu 1 godziny potwierdzenia rezerwacji, sprawdź foldery SPAM, OFERTY itp., jeżeli dalej nie ma, napisz do nas SMSa lub FB Messengerem podając numer rezerwacji (najlepiej) lub imię i nazwisko, datę i godzię; sprawdzimy i damy znać

-jeżeli nie idziesz na grupowe zajęcia z instruktorem, to omijaj okres 1/2 h przed zajęciami jako początek wypożyczenia; bardzo często w wypożyczalni jest wtedy bardzo dużo osób (szczególnie w weekendy); omijając te godziny pomożesz sobie i nam

-jeżeli masz jakieś dodatkowe uwagi, napisz je w polu "Komentarz";

-pole "Komentarz" służy także do zgłoszenia chęci lekcji indywidualnej z instruktorem
wpisz w komentarzu "lekcja indywidualna", a my odezwiemy sie do Ciebie telefonicznie i/lub mailem i ustalimy szczegóły

-jeżeli rezerwujesz narty na organizowane przez nas grupowe zajęcia z instruktorem to:
1.w komentarzu wpisz "grupowe zajęcia z instruktorem"
2.w komentarzu określ swoje umiejętności w skali: "początkujący", "bardzo początkujący", "najbardziej początkujący","tak początkujący, że już bardziej się nie da" ;-)
3.podaj czas trwania wypożyczenia minimum 2 h (2 h wystarczy - jeżeli chcesz zostać po zajęciach i samemu "szlifować" technikę - podaj dłuższy czas),
4.podaj godzinę rozpoczęcia rezerwacji taką, jak godzina rozpoczęcia zajęć

- (WAŻNE!!!) jeżeli rezerwujesz sprzęt na grupowe zajęcia z instruktorem, to godzina rezerwacji musi się dokładnie zgadzać z godziną rozpoczęcia zajęć; uwagi "grupowe zajęcia z instruktorem" dopisywane przy innych godzinach rezerwacji nie są skuteczne! w przypadku braku sprzętu w terminie zajęć udział w zajęciach z naszym sprzętem nie jest możliwy

-upewnij się, czy rozmiary buta podawane za inne osoby (szczególnie za dzieci, tak tak, ojcowie, to do was!!!) są prawidłowe, jeżeli masz wątpliwość, to zawsze rezerwuj buty z lekkim zapasem w górę (i weź dodatkowe grube skarpety, żeby w razie czego "wypchać" dodatkowo but);

-jeżeli kiedyś później chcesz zmienić cokolwiek w rezerwacji, albo ją anulować, na dole maila potwierdzającego znajdziesz link, po kliknięciu w który będziesz mógł to zrobić;

- obowiązują ceny z dnia wnoszenia opłaty, a nie z momentu rezerwacji!

- jeżeli system rezerwacyjny proponuje Państwu rozwiązanie zastępcze (inne godziny wypożyczenia, o 1. większy numer buta itp.), to po zaakceptowaniu propozycji należy jeszcze zapisać tak zaakceptowaną propozycję (klikając "zapisz");

- rezerwacja zawierająca nieprawdziwe imię i nazwisko jest nieważna.

- rezerwacja jest ważna 15 minut po terminie, potem ulega anulowaniu.

- chesz uniknąć tłoku - nie rezerwuj na pełną godzinę ;-) system dopuszcza rezerwacje co 15 munut. Na 11:45 albo 12:15 zawsze jest mniej rezerwacji niż na 12:00 ;-)

!!!WAŻNE!!! !!!WAŻNE!!! !!!WAŻNE!!!
-znajomość nadanego przez system numeru rezerwacji jest potwierdzeniem zarezerwowania sprzętu;
-zostanie on nadany na samym końcu pomyślnej rezerwacji (przykładowo AF899);
-zanim po rezerwacji klikniesz "OK" zapisz numer rezerwacji (lub zrób zdjęcie ekranu) na wypadek, gdyby mail i SMS potwierdzający rezerwację nie dotarł!
-bardzo prosimy o przyjście do nas z numerem rezerwacji;
-niestety nie ma u nas możliwości skorzystania z toalety!
!!!WAŻNE!!! !!!WAŻNE!!! !!!WAŻNE!!!

Przeczytane?
Jeżeli chcesz zarezerwować narty na MŁOCINACH(!), to tu jest

FORMULARZ REZERWACYJNY DLA MŁOCIN

(Państwa komputery służbowe często mają poinstalowane różne zabezpieczenia, które nie pozwalają na prawidłowe wywołanie naszego systemu rezerwacyjnego. W takich wypadkach, jeżeli jest to możliwe, sugerujemy skorzystanie z innego urządzenia.
Jak wszystki próby zawiodą, można wysłać do nas rezerwację za pomocą maila (biuro@BiegowkiNaMlocinach.pl), smsa (+48882983139) lub wiadomości Messengerem na FB.
Wiadomość MUSI zawierać:
Dla pierwszej Osoby - imię i nazwisko, email, numer telefonu, datę i godzinę początku rezerwacji, datę i godzinę końca rezerwacji, numer buta, waga, wzrost
Dla pozostałych osób - imię i nazwisko, numer buta, waga, wzrost.

Wprowadzimy to do systemu i otrzymacie Państwo zwrotnie (smsem i mailem) potwierdzenie rezerwacji.
Tylko prawidłowe potwierdzenie (z nadanym numerem rezerwacji) jest skuteczne.)


Ver.: 1